Camino de Santiago. Szkice historyczne do peregrynacji i dziejów kultu św. Jakuba Apostoła Większego: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(nowa strona) |
(kat+) |
||
Linia 7: | Linia 7: | ||
* Wyrwa A. M., ''Patrocinia kościołów św. Jakuba Apostoła Większego w granicach historycznej Wielkopolski'', s. 99 | * Wyrwa A. M., ''Patrocinia kościołów św. Jakuba Apostoła Większego w granicach historycznej Wielkopolski'', s. 99 | ||
* Romanow-Kujawa M., ''Kto modlił się do świętego Jakuba? Kult świętego Jakuba Apostoła i jego ludowa percepcja'', s. 133 | * Romanow-Kujawa M., ''Kto modlił się do świętego Jakuba? Kult świętego Jakuba Apostoła i jego ludowa percepcja'', s. 133 | ||
+ | |||
+ | {{SORTUJ:Camino de santiago szkice}} | ||
+ | [[Kategoria: CaminoKsiążki]] |
Aktualna wersja na dzień 14:39, 7 cze 2022
Pozycja wydana w serii Biblioteka Studiów Lednickich, tom XVII. Nie jest owocem żadnej konferencji ani sympozjum.
Zawartość:
- Kuśnierek K., Święty Jakub (Santiago) i księga jakubowa, s. 11
- Jackowski A., Sołjan I., Droga świętego Jakuba jako element kształtowania świadomości geograficznej mieszkańców Europy do końca XVI wieku, s. 31
- Minksztym J., Trud i chwała. O kapeluszu pielgrzymim ze zbiorów Muzeum Etnograficznego w Poznaniu, s. 43
- Mróz F., Droga św. Jakuba w Polsce - geneza i rozwój - w 10. rocznicę otwarcia pierwszego odcinka szlaku jakubowego, s. 65
- Wyrwa A. M., Patrocinia kościołów św. Jakuba Apostoła Większego w granicach historycznej Wielkopolski, s. 99
- Romanow-Kujawa M., Kto modlił się do świętego Jakuba? Kult świętego Jakuba Apostoła i jego ludowa percepcja, s. 133