Camino de Santiago. Szkice historyczne do peregrynacji i dziejów kultu św. Jakuba Apostoła Większego: Różnice pomiędzy wersjami

Z WikiCamino
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(nowa strona)
 
(kat+)
 
Linia 7: Linia 7:
 
* Wyrwa A. M., ''Patrocinia kościołów św. Jakuba Apostoła Większego w granicach historycznej Wielkopolski'', s. 99
 
* Wyrwa A. M., ''Patrocinia kościołów św. Jakuba Apostoła Większego w granicach historycznej Wielkopolski'', s. 99
 
* Romanow-Kujawa M., ''Kto modlił się do świętego Jakuba? Kult świętego Jakuba Apostoła i jego ludowa percepcja'', s. 133
 
* Romanow-Kujawa M., ''Kto modlił się do świętego Jakuba? Kult świętego Jakuba Apostoła i jego ludowa percepcja'', s. 133
 +
 +
{{SORTUJ:Camino de santiago szkice}}
 +
[[Kategoria: CaminoKsiążki]]

Aktualna wersja na dzień 14:39, 7 cze 2022

Pozycja wydana w serii Biblioteka Studiów Lednickich, tom XVII. Nie jest owocem żadnej konferencji ani sympozjum.
Zawartość:

  • Kuśnierek K., Święty Jakub (Santiago) i księga jakubowa, s. 11
  • Jackowski A., Sołjan I., Droga świętego Jakuba jako element kształtowania świadomości geograficznej mieszkańców Europy do końca XVI wieku, s. 31
  • Minksztym J., Trud i chwała. O kapeluszu pielgrzymim ze zbiorów Muzeum Etnograficznego w Poznaniu, s. 43
  • Mróz F., Droga św. Jakuba w Polsce - geneza i rozwój - w 10. rocznicę otwarcia pierwszego odcinka szlaku jakubowego, s. 65
  • Wyrwa A. M., Patrocinia kościołów św. Jakuba Apostoła Większego w granicach historycznej Wielkopolski, s. 99
  • Romanow-Kujawa M., Kto modlił się do świętego Jakuba? Kult świętego Jakuba Apostoła i jego ludowa percepcja, s. 133